Buku Saya Cuma Posmen

Pernah tak korang rasa down? atau rasa sunyi ? . Untuk aku, aku pernah rasa down dan sunyi. Dan bila perasaan ini datang , aku akan cari ketenangan. Salah satu cara ialah dengan baca buku. Buku- buku yang aku baca ialah buku-buku agama.
Kita , manusia biasa rasa penat dengan urusan harian hingga lupa atau tiada kesempatan untuk beri makanan rohani. Ya, manusia sifatnya alpa.
Kita perlukan ilmu. Ilmu yang membuatkan kita faham kenapa perlu hidup? Berbaloi ke aku hidup? Banyak sangattt jalan ilmu. Korang google jelah.hehe

Actually, aku nak share satu buku yang aku kira best dan of course banyak pengajarannya. Tadaa!!! inilah bukunya,Buku #Saya Cuma Posmen



Ha! mesti korang familiar dengan Ustaz Ebit Lew kan? I really love his writings. Dalam buku ni beliau banyak berkongsi pasal pengalaman beliau sendiri ketika menyampaikan dakwah, di macam-macam tempat, Bahasanya juga cukup santai, Kalau korang berminat nak usha buku ni, boleh dapatkan di kedai online Bookcafe. klik link Saya Cuma Posmen . 

Selamat membaca guys!


Popular posts from this blog

Buku Matluthfi Kisah 25 Filsuf Barat

Review buku Mat Jenin Sebenarnya Hero